Met App-eal of eerder klassiek?

Een vaste telefoon en een smartphone zijn samen op restaurant. De vaste telefoon zegt tegen de smartphone: “Ik begrijp niet waarom iedereen zo dol is op jou...” De smartphone antwoordt zelfverzekerd: "Tja, het zal hem in mijn app-eal liggen, zeker? Mensen kunnen mijn apps niet meer weerstaan." Met een trotse bedenkelijkheid antwoordt de vaste telefoon: "Wel, ik heb mijn eigen charme. Mensen houden van mijn klassiek gerinkel, en ik ben altijd betrouwbaar"

Terwijl het dessert wordt opgediend begint de smartphone plots hevig te trillen: "Oh, sorry, ik moet gaan. Het lijkt erop dat iemand me dringend nodig heeft." De vaste telefoon schaterlacht en roept de smartphone achterna: "Tja, laten we dan hopen dat het dringend is, hé. Ik eet jouw app-eltaartje met plezier op! Ik word nu eens nooit gestoord tijdens mijn vrije momenten, hahaha!" De smartphone sneert nog in de gauwte na bij het dichttrekken van de deur: “Jaja, omdat men ondertussen al naar iemand heeft gebeld die wél opneemt, vastgeroeste bak!”

Een wereld waarin klant koning is, terwijl een gezonde werkprivé-balans meer dan ooit primeert. Het altijd bereikbaar moéten zijn, brengt onrust. Hoe ga jij als ondernemer om met deze contradictie?

Ontdek het gemak van ons eenvoudig te beheren centrale, ook op je smartphone, met talloze functionaliteiten om jouw comfort te verhogen:

Klik hier om het artikel te lezen

Belt jouw organisatie al in de Cloud?