Cloud Group en GOit schudden elkaar de hand

De insteek van deze prille maar alreeds vruchtbare samenwerking is niet ver te zoeken.
GOit levert ICT-diensten en softwareoplossingen op maat voor organisaties, met de nadruk op een persoonlijke benadering. Wij daarentegen bieden Cloud telefonie op maat voor organisaties – één keer raden - ook met diezelfde betrokkenheid. Onze gezamenlijke visie, dat een op maat gemaakte oplossing op lange termijn loont, werd tijdens de eerste kennismaking meteen duidelijk en wakkerde het vuurtje aan om samen een ‘GO’ te geven voor een samenwerking.
Ons ontzorgende partnermodel is een win-win, omdat de partner met weinig inspanning een extra centje kan bijverdienen én hun eindklanten een professionele en betaalbare telefonieoplossing krijgen met 24/7 gratis ondersteuning.
De partner krijgt toegang tot het klantenportaal en kan het aanspreekpunt blijven om zelf instellingen van de telefoniecentrale aan te passen. Op die manier konden we GOit verzekeren om het first-line contact te blijven. De klant kan dus kiezen om ofwel GOit of Cloud Group te contacteren bij vragen of aanpassingen.
In cijfers uitgedrukt planden 100% van de doorgegeven klanten van GOit na telefonisch contact een digitale afspraak in met een product-expert. Om maar aan te geven hoe groot het vertrouwen van hun klanten is als een andere organisatie telefonisch aangeeft partner te zijn. 89% van hen is inmiddels klant van Cloud Group geworden en maakt gebruik van onze Cloud centrale en functies.
Een resultaat waarvan alle partijen met het hoofd in de wolken zijn!